I want to travel!

Vill just nu bara ut i världen! Har många resemål som jag vill åka till. Bl a, Sydafrika, Kina, Australien, Nya Zeeland och Thailand (igen). En roadtrip i USA vore inte heller helt fel. Skulle inte heller ha något emot att se lite mer av några Europeiska städer som Paris, Barcelona och Berlin.
Tyvär har jag inget inplanerat alls i sommar, kanske blir en snabbvisit till London men inget mer. Men jag har startat en liten spar resekassa, så förhoppningsvis kan jag ge mig iväg till något resemål i höst!
London April 09.

Kommentarer
Postat av: Ia

Kom och hälsa på oss på varmare breddgrader i vinter vet ja! Vi är där 1 december - 1 mars :)



Kram kram.

2010-05-03 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0