Äntligen klar!

Yeah! Nu är jag äntligen klar med utbildningen! Fick betyget igår från den sista kursen, så nu är det klart. Bara slutmiddagen nästa vecka då vi får alla betygen. Känns ju inte lika skönt som när man tog studenten precis, men visst är det kul att vara klar, för den här gången... Lär nog bli en till utbildning, men först ska jag jobba och resa lite så att jag är riktigt säker på vad jag vill göra.
Tänk det var fem år sen jag tog studenten, känns som det var igår... Då hade jag verkligen ingen aning om vad jag ville bli!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Sötis!!

Hur gick det med arbetet då? Usch jag vill inte veta vad jag fick :S hahah, skäms nästan!! :P

Jobbar du i helgen? Vi måste höras snart!!

KRAMIS

2010-05-14 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0