Cargo...

Idag blev det militärstuk på stilen, men det passade bra eftersom vi släpade endel grejer för att sätta upp montern till mässan. Imorgon börjar nämligen modemässan här i LA, och jag ska jobba imorgon och på Söndag. Känner mig lite tråkig just nu för det har inte blivit några bilder direkt på omgivningen, men det har inte hänt så mycket heller så... Men det blir det nog ändring på nästa vecka när Anna kommer, då kan jag leka turist igen :)
Har annars i em jobbat på lite mönster som jag ska lämna in på Lördag så jag får det klart tills nästa vecka. Känns lite konstigt, om 2 veckor är jag hemma igen, vart har tiden tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: kajsa

SNYGGT!!

2010-03-22 @ 11:00:53
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0